Coming Soon New Album "Kahkeshaniha" Featuring Arvin Saheb

آلبوم «کهکشانی ها» به زودی و با سبکی متفاوت در آلبوم‌های گروهی به زودی منتشر خواهد شد. در این آلبوم «آروین صاحب» به عنوان خواننده اصلی حضور دارد و با هرکدام از خوانندگان دیگر در یک قطعه به همخوانی پرداخته است. «رضا صادقی»، «بنیامین بهادری»، «حمید عسکری»، «مهدی یراحی»، «علی اصحابی»، «فرزان ملک‌زاده» و «اشکان ملک‌زاده» سایر خوانندگان این مجموعه هستند. ترانه های قطعات این مجموعه از سروده های «روزبه بمانی»، «فرید احمدی»، «ترانه مکرم»، «امین بامشاد» و «علیرضا طلیسچی» است. آهنگسازی آثار توسط علیرضا افکاری، محسن یگانه، رضا صادقی، حمید عسکری، بنیامین بهادری، مهدی یراحی، علی اصحابی، علیرضا طلیسچی و فرزان ملک زاده صورت گرفته است.

در تیم تنظیم هم نام زنده یاد نیما وارسته، کوشان حداد، میلاد ترابی، شهاب اکبری و اشکان ملک زاده به چشم می خورد. «رضا تاجبخش»، «فیروز ویسانلو»، «میثم مروستی»، «پیام طونی»، «آرش رواقی»، آروین صاحب و اشکان ملک زاده هم در کهکشانی ها به نوازندگی پرداخته اند.

فرزان ملک زاده و اشکان ملک زاده که گروه «فرزان و اشکان» در سال 89 آلبومی به نام «بی صدا» را روانه بازار کردند. این دو برادر به ترتیب وظیفه تهیه کنندگی و مدیریت فنی آلبوم کهکشانی ها را بر عهده دارند. این آلبوم یک مجموعه تصویری شامل تیزر، پشت صحنه و مصاحبه با هنرمندان و کلیپ قطعه حمید عسکری و آروین صاحب را نیز خواهد داشت.

http://beeptunes.com/album/11817887